Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

CHŁODNICA INTERCOOLER MERCEDES E-KLASSE 02-.

1. SZCZĘKI CYLINDERKI SAMOREGULATOR BERLINGO PARTNER.
2. TARCZE HAM.PRZÓD CITROEN C15 SAXO ZX KOMPLET.
3. TARCZE KPL PRZÓD MITSUBISHI CARISMA VOLVO S40 V40.
4. TARCZE I KLOCKI TOYOTA COROLLA E10 E11 1992-2001.
5. KRUCIEC 2.2 CDI 611980.
6. FILTR KABINOWY FIAT PALIO SIENA SAMOCHODOWE.
7. FILTR KABIN LANCIA Y FIAT PUNTO I BARCHETTA WROC.
8. WYCIERACZKI DO SZYB SKODA OCTAVIA I FLENNOR ECO.
9. ZDERZAK TYLNY OPEL ZAFIRA II.
10. RAMKA KONSOLI FORD FOCUS I MKI ROBCAR GLIWICE.
11. CHŁODNICA INTERCOOLER MERCEDES E-KLASSE 02-.
12. OSRAM NIGHT BREAKER PLUS H1 ŻARÓWKI ŁÓDŹ ORYGINALN.
13. ATRAPA GRILL KRATKA NOWA OPEL ASTRA G CHROM.
14. SKRZYNIA BIEGOW FORD PUMA 1.7 16V 125 KM 1,7.
15. OPEL ASTRA 3 III 3D GUMY DOLNE HOKEJ ORYGINAŁ.
16. ZAMEK PRAWY PRZÓD HYUNDAI GETZ 07R..
17. FORD FOCUS - KLAMKA PRZEŁĄCZNIK.
18. POMPA HAMULCOWA SERWO HYUNDAI ELANTRA 2.0 CRDI 03R.
19. NISSAN ALMERA N15 BŁOTNIK PRZÓD PRAWY ZAMIENNIK.
20. DŹWIGNIA RĘCZNEGO TOYOTA LAND CRUISER 90 3.0 99.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz