Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

WENTYLATOR CHŁODNICY DACIA LOGAN.

1. KLOCKI HAM.PRZÓD HONDA CIVIC CRX PRELUDE DO 92R..
2. TARCZE I KLOCKI TOYOTA RAV 4 RAV4 2000-2006R..
3. CHŁODNICA WODY WENTYLATOR RENAULT TWINGO I 1 1.4.
4. RENAULT SCENIC 02R. ZAMEK DRZWI LEWY TŁ.
5. KOMPLET CHŁODNIC Z WENTYLATOREM RENAULT CLIO III.
6. SEAT IBIZA 3DRZWI '99-'02R. - DRZWI LEWE.
7. OPEL INSIGNIA GRILL.
8. AUTO PEUGEOT 206 2.0 16V PODSTAWA FILTRA OLEJU.
9. WENTYLATOR CHŁODNICY DACIA LOGAN.
10. WYCIERACZKI DO SZYB BOSCH AEROTWIN FIAT TIPO.
11. GAZ GAZELLA ZDERZAK PRZEDNI NOWY ORYGINAŁ.
12. RAMKA KONSOLI FORD FOCUS I MKI ROBCAR GLIWICE.
13. AMORTYZATOR PRZEDN MAGNETI MARELLI FIAT PUNTO.
14. MERCEDES A-KLASA W 168 1.7 CDI PRZEKAŹNIK ŚWIEC.
15. KLAPA TYLNA FIAT TIPO 5D.
16. SILNICZEK MECHANIZM WYCIERACZEK VW POLO AUTO.
17. CHŁODNICA KLIMATYZACJI JEEP LIBERTY 2,5 CRD.
18. ESPACE III PRZEDNIA PRAWA SZYBA BOCZNA KAROSERYJNA.
19. FOTEL KIEROWCY AIRBAG HYUNDAI ELANTRA 00-04 FOTELE.
20. ORYGINALNA LINKA HAM. RĘCZNEGO FIAT PALIO PRAWA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz