Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

SONDA LAMBDA BOSCH 0258003716 CITROEN PEUGEOT.

1. LICZNIKI ZEGARY FORD MONDEO 1.8 MK3 00-03.
2. ROVER 75 CZUJNIK WAŁU WAŁKA NSC100610M.
3. PAS PRZEDNI HYUNDAI ACCENT ORYGINAŁ NOWY 94- R..
4. MASKA OPEL CORSA A CZĘŚCI OPEL.
5. FIAT MAREA REGULACJA ŚWIATEŁ PRZEŁĄCZNIK.
6. MERCEDES AUTOBUS 357 ELEMENT ZDERZAKA PRAWA STRONA.
7. SONDA LAMBDA BOSCH 0258003716 CITROEN PEUGEOT.
8. REFLEKTOR LEWY HYUNDAI ACCENT 2006-.
9. AUDI A4 95 - TUNEL ŚRODKOWY.
10. CITROEN XANTIA 2 1.9 TD;SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI.
11. ZACISK HAMULCOWY PRZOD LEWY MAZDA 323 323F BJ 1,8.
12. AUDI A3 LIFT 01R DRZWI PRAWE--AUTO.
13. BELKA ZDERZAKA TYŁ TYLNI VW POLO 6N HB.
14. ALTERNATOR MAN 8.155 8.165 8/155 8/165.
15. FOCUS ZAMEK KANAPY.
16. SPRZĘGŁO DOCISK ALFA ROMEO 145 146 155 1.9 1,9 TD.
17. ZDERZAK TYŁ BMW 1 E87 ORYGINAŁ -.
18. LINKA HOLOWNICZA ELASTYCZNA Z HAKAMI 2100KG 2,1T.
19. SUZUKI SX4 KLAPKA WLEWU PALIWA.
20. NOWA LINKA LINKI ZMIANY BIEGÓW FIAT MULTIPLA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz