1. KOŁO TYŁ OBRĘCZ SIMSON SR2.
2. FILTR OLEJU ORYGINALNY VT600 XL650 XL700 TRANSALP.
3. USZCZELKI SILNIKOWE YAMAHA YZ 250 YZ250 '97-98.
4. USZCZELKI SILNIKOWE HONDA XR 400 R XR400 '96-04.
5. USZCZELKI KTM 250 KTM250 '07 SXF EXCF.
6. TŁOK KTM SX GS 125 WOSSNER KUTY SX125 GS125.
7. ŁOŻYSKA WAŁU SUZUKI RM125 1989- 2008.
8. PROWADNICA ŁAŃCUCHA KTM SX SXF EXC '94-07.
>>>>>>WEJDŹ PO CZĘŚĆ TUTAJ
Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np. nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi.
W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz