Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

ALTERNATOR NISSAN PRIMERA P12 1.8 16V

1. SPRĘŻYNY ORYGINAŁ SEAT IBIZA FR KOMPLET.
2. AMORTYZATORY PRZ KAYABA MAZDA 2 2003R.
3. REPERATURKA BŁOTNIKA TYLNEGO SUBARU JUSTY.
4. SILNIK 1,7 CDI MERCEDES A170 BARDZO MALY PRZEBIEG.
5. OPEL SINTRA ZWROTNICA KOLA PRZEDNIEGO PRZOD PRAWA.
6. OPEL ASTRA 2 5 DRZWI HB 2001R PRAWY TYŁ.
7. ŚWIECE ZAPŁONOWE DENSO TOYOTA CAMRY,PICNIC,RAV 4.
8. ALTERNATOR NISSAN PRIMERA P12 1.8 16V.
9. AVENSIS 02-07 KOMBI ROLETA BAGAŻNIKA ROLETY.
10. POMPA WTRYSKJOWA FIAT BRAVO BRAVA MAREA 1,9 TD 100.
11. NOWY OGRANICZIK DZWI FIAT CINQUECENTO ORGINAŁ FIAT.
12. NAKŁADKA ZDERZAKA PEUGEOT 406.
13. KAYABA AMORTYZATORY FIAT CINQUECENTO/SEICENTO TYŁ.
14. FILTR OLEJU BOSCH VW SEAT AUDI 1,9 TDI SAMOCHODOWE.
15. CHŁODNICA WODY BMW E36.
16. NADKOLE VW TOUAREG.
17. SPRZĘGŁO HYUNDAI LANTRA POJ 1836 ŁÓDŹ.
18. ZDERZAK PRZEDNI FORD FIESTA.
19. POPIELNICZKA Z ZAPALNICZKA MERCEDES W 124 2,0 92R.
20. KONCOWKA DRAZKA KIEROWNICZEGO KIA RIO - NOWA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz