Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

BMW E-36 316-328 SERVO POMPA HAMULCOWA.

1. ZBIORNIK WSPOMAGANIA AUDI A8 QUATTRO 2.8 BENZ.
2. RENAULT MEGANE II BŁOTNIK TYLNY PRAWY.
3. PRZEŁĄCZNIK ŚWIATEŁ AWARYJNYCH DAEWOO NUBIRA II.
4. KOŁPAKI 14'' ALFA 1 SZTUKA KOŁPAK - VW AUDI OPEL.
5. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ WSPORNIKIEM FORD TRANSIT.
6. MCPHERSON KOMPLETNY RENAULT KANGOO 1.5.
7. MERCEDES W210 W 210 TURBOSPRĘŻARKA TURBINA 2,9TD.
8. SPRĘŻYNY PRZÓD FORD ESCORT 1991-1995 3-DRZWI.
9. DAEWOO LEGANZA KLAMKA PRZÓD LEWY.
10. BELKA ZDERZAKA TYŁ LEXUS RX300 300 330 400 450.
11. OPONY LETNIE 165/70R13 79T DĘBICA PASSIO 2.
12. BMW E-36 E36 316-328 SERVO POMPA HAMULCOWA.
13. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ WSPORNIKIEM HONDA CIVIC.
14. HONDA ACCORD 00' MECHANIZM SZYBY LEWY TYŁ.
15. VW SHARAN 01' 1.9 TDI VACUM.
16. VW POLO SERWO POMPA HAMULCOWA ABS ŁUKÓW.
17. SUZUKI WAGON R+ SILNIK 1.3 16V Z NIEMIEC.
18. FORD TRANSIT 2.4 TDDI SPRZĘGŁO.
19. SKODA FABIA KOMPRESOR KLIMATYZACJI 1.9 TDI 101KM.
20. MERCEDES 124 NAGRZEWNICA ŁUKÓW.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz