Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

SILNIK ALFA 156 2,4 JTD 200KM 2007R CODE 939A3000.

1. .LINKA SPRZĘGŁA VW TRANSPORTER 2.0 T2.
2. OSŁONA SILNIKA VW POLO SEAT IBIZA.
3. BLOTNIK NOWY VW PASSAT B4 1994-1996 LEWY WWA.
4. KIA CEED 09 R ELEKTRYCZNA POMPA WSPOMAGANIA.
5. OPEL ASTRA II POMPA WSPOMAGANIA.
6. PÓŁOŚ PRAWA VOLVO 850 2.0 20V AUTOMAT.
7. DODGE RAM 5,7 1500 GRILL ATRAPA CHŁODNICY MASKA.
8. AKUMULATOR EXIDE CLASSIC 44 44AH 360A EC440 LUBLIN.
9. TARCZE NAWIERCANE ESPACE LAGUNA SAFRANE WYS-.
10. AIR BAG SEAT CORDOBA,IBIZA 99-01R..
11. LEWA LAMPA TYŁ CITROEN BERLINGO.
12. WACHACZ PRZEDNI LEWY CORSA D.
13. PRZEŁĄCZNIK REGULCJI LUSTEREK TOYOTA COROLLA 03.
14. KOREK WLEWU PALIWA NOWY ALFA ROMEO 166 AUTO.
15. SILNIK ALFA 147 157 FIAT GT 150KM 1.9JTD 16V.
16. SILNIK ALFA 156 2,4 JTD 200KM 2007R CODE 939A3000.
17. ŁOŻYSKO KOŁA PRZÓD A4 A6 SUPERB PASSAT SNR.
18. ATRAPA HONDA ACCORD.
19. ZDERZAK TYŁ TYL TYLNI MINI COOPER'S WERSJA S 2008R.
20. KOŁO CORSA B, VECTRA A, VECTRA B DO 1996R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz