Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

KOMPUTER STEROWNIK BSM PEUGEOT 406 2,0 HDI -K04.

1. SŁUPEK PRÓG VW GOLF 5 KOMBI VW JETTA 1K9 1K5.
2. SKRZYNIA BIEGÓW HYUNDAI COUPE 1.6 16V ZAMIENNIK.
3. RENAULT ESPACE 93R TYLNA KLAPA Z SZYBA.
4. KOMPUTER DEWOO MATIZ.
5. SEAT LEON TOLEDO II DESKA ROZDZIELCZA.
6. WENTYLATOR WNĘTRZA RENAULT LAGUNA.
7. PŁASKIE WYCIERACZKI MITSUBISHI LANCER AUTO 13.
8. CEWKA ZAPŁONOWA NEXIA 1.5.
9. SKODA FABIA SILNIK 1.9 TDI 101KM.
10. OPEL ASTRA II KOMPLET FELG STALOWYCH 14''.
11. FORD MONDEO 93-> HALOGEN ZAMIENNIK.
12. KOMPUTER STEROWNIK BSM PEUGEOT 406 2,0 HDI -K04.
13. 4X100 14 FELGA OPEL ASTRA VECTRA OMEGA KADETT.
14. MITSUBISHI L200 06- NOWY WSPORNIK REFLEKTORA PRAWY.
15. LAMPA TYL LEWA MONDEO MK2 KOMBI.
16. ODKURZACZ BLACK&DECKER PAV1205.
17. DODGE GRAND CARAVAN 08 09 ATRAPA GRIL ORGINAŁ.
18. SCHOWEK DRZWI PRZÓD PRAWY AUDI A8 03 GLIWICE.
19. WYKŁADZINA BAGAŻNIKA VW PASSAT B6 SEDAN 2005-08.
20. WENTYLATOR WNĘTRZA MERCEDES 124.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz