Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

MG ZS ROVER 45 2.5 V6 2002R. KOŁO DWUMASOWE

1. KATALIZATOR VW T5 2.5TDI-UŻYWANE.
2. LAND ROVER DISCOVERY II - ZAWIESZENIE LIFT +2 CALE.
3. RENAULT SCENIC FL BŁOTNIK PRZEDNI PRZÓD PRAWY.
4. AIR BAG PODUSZKA VW GOLF III 3 KIEROWCY.
5. (1400) RENAULT LAGUNA KOMBI 2 DACH.
6. ZAMEK DRZWI PRAWY TYL PT MERCEDES W 124 2,0 1992R.
7. SPRINTER 212 312-KOLEKTOR WYDECHOWY.
8. ŚWIECE ZAPŁONOWE ISOLATOR M6 70 -.
9. LISTWA ATRAPY MERCEDES A-KLASA W168.
10. BLOTNIK PRZEDNI RENAULT 19.
11. FORD C MAX FOTELE PRZEDNIE.
12. NOWY ROZRUSZNIK RENAULT MASTER TRAFIC 2.2 DCI 2.5.
13. KOŁYSKA, SANKI AUDI A6 2.5 TDI NR32 ZAMIENNIK.
14. CHRYSLER VOYAGER CARAVAN 08 HAMULEC RĘCZNY NOŻNY.
15. ATRAPA CITROEN ZX.
16. AUDI A8 S8 UCHWYT MOCOWANIE LAPA SILNIKA.
17. RENAULT MEGANE CLASSIC KRATKA NAWIEWU.
18. MG ZS ROVER 45 2.5 V6 2002R. KOŁO DWUMASOWE.
19. KLAMKA ZEWNĘTRZNA TOYOTA COROLLA.
20. OBUDOWA FILTRA POWIETRZA MAZDA 323 F DISEL LIFT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz