Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

TARCZE PRZÓD JAPAN LINE PAJERO 2.5 TD 1983-1991R

1. POMPA WTRYSKOWA OPEL ASTRA 2 II 1.7 D.
2. SAAB 9-3 1.9 TID ZAWIESZENIE TYLNE TYŁ KOMPLETNE.
3. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ WSPORNIKIEM SUZUKI SWIFT.
4. PODUSZKA STABILIZATORA MAZDA 626 -PRZÓD NOWA.
5. AMORTYZATORY ALFA ROMEO 145 146 155 PRZÓD GAZ.
6. MERCEDES E KLASA W211 LIFT ŚLIZG UCHWYT ZDERZAKA.
7. CHŁODNICA FIAT BRAWO BRAWA MAREA 1.7 2.0 HGT VALEO.
8. TARCZE PRZÓD JAPAN LINE PAJERO 2.5 TD 1983-1991R.
9. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ WSPORNIKIEM ROVER 200 400.
10. LUSTERKO PRAWE AUDI A6 C4 ORYGINALNE ELEKT.
11. ROZRUSZNIK VW SHARAN 95-00 1.9 TDI 7M0 ZAMIENNIK.
12. POMPA ABS Z ESP AUDI A6 BOSCH 4B0614517G.
13. BĘBNY BĘBEN HAMULCOWY FORD ESCORT.
14. BMW E60 E61 E63 E64 OBUDOWA FILTRA POWIETRZA.
15. WENTYLATOR Z OBUDOWĄ WSPORNIKIEM HONDA JAZZ.
16. BMW 3 E90 TYLNE LEWE DRZWI KOMPLETNE USZKODZONE.
17. HAK SEAT LEON TOLEDO DEMONTAŻ SAMOCHODOWY.
18. MERCEDES 129 AIRBAG PODUSZKA POWIETRZNA.
19. SEAT LEON TOLEDO TYLNA PÓŁKA Z PASAMI.
20. AUDI A4 TYLNA PÓŁKA Z PASAMI I GŁOŚNIKAMI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz