Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

ESCORT FIESTA 1.1 1.3 89 - 95R. ALTERNATOR

1. OPONY ZIMA 2 SZT DUNLOP 175/65/15 7 MM.
2. KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD FORD ESCORT 1.3-1.8 16V+++.
3. LAMPY TYLNE PRAWAI LEWA MEGANE 00R.
4. TARCZE GT MIKODA NAWIERCANE 107 R113 W108 W111 114.
5. VW PASSAT B5 1.8 PRZEPŁYWOMIERZ.
6. SUBARU FORESTER 98 LAMPA TYLNA PRAWA SKOCZÓW.
7. BMW E34 2,5 TDS 95R ZDERZAK TYLNY.
8. ZWROTNICA PIASTA LEWY PRZOD LP PEUGEOT 406 2,0I.
9. ATRAPA W ZDERZAKU VW PASSAT.
10. BMW E46 E39 KOMPUTER STEROWNIK 0281010314 7789376.
11. BMW 3 E36 1.8 318 TDS CHŁODNICA INTERCOOLER.
12. ESCORT FIESTA 1.1 1.3 89 - 95R. ALTERNATOR.
13. WYCIERACZKI BOSCH AERO 65+40CM PEUGEOT 206 TOYOTA.
14. INFINITI G35 G COUPE ĆWIARTKA PRAWY PRZÓD.
15. LANCIA Y YPSILON 1997R BŁOTNIK PRZEDNI LEWY.
16. MITSUBISHI SIGMA PRAWY BŁOTNIK.
17. TŁUMIK FIRMY BUZZER, AUTO SAMOCHODOWY.
19. AUDI A4 B5 95-00R 1.8T PRAWA ŁAPA SLRZYNI BIEGÓW.
20. AUDI A4 B5 95-98 1.8T NAGRZEWNICA + RURA KOMPLETNA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz