Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

LAMPY,REFLEKTORY SEAT LEON DAYLINE LED 05-> KPL

1. CITROEN C4 1.6 BENZYNA KOMPLET CHŁODNIC.
2. OSŁONA SILNIKA 4-5MM WIECHERS SPORT DO BMW E-30.
3. KOMPUTER SILNIKA MAZDA 323 91ROK.
4. KLAMKI DRZWI TYLNYCH AUDI 100 C4.
5. PÓŁKA TYLNA AUDI 100 C4 SEDAN.
11. LAMPY,REFLEKTORY SEAT LEON DAYLINE LED 05-> KPL.
12. LAMPY TYLNE W BŁOTNIKI AUDI AUDI 100 C4 SEDAN.
13. NISSAN ALMERA N16 1.8 16V 2001R POMPA WSPOMAGANIA.
14. TRÓJKĄT ORYGINALNY AUDI 100 C4.
15. LISTWY PROGOWE ZEWNĘTRZNE AUDI 100 C4.
18. COROLLA E12 ZDERZAK TYŁ TYLNY.
19. NADKOLA PRZEDNIE AUDI 100 C4.
20. ZAWIASY MASKI AUDI 100 C4 A6 C4.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz