Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

OGRZEWANIE POSTOJOWE DAF AIRTRONIC.

1. SILNIK SEAT IBIZA 1.9D TOLEDO 1.9 D.
2. AUDI A4 AVANT 2.0 TDI 2009R 8K0 ZACISK HAMULCOWY.
3. PASSAT B3 B4 ZAMEK DRZWI.
4. PRAWY TYLNI TYLNY BŁOTNIK VW NEW BEETLE.
5. FIAT SIENA 2000 ROK 1.2 CWIARTKA TYLNIA LEWA.
6. OPEL ASTRA II COMBI DRZWI LEWE PRZEDNIE.
7. ZAWIAS SKODA OCTAVIA I 1U0.
8. PRZEGUB MAZDA 323 , 323F,MX3.
9. TAŚMA IZOLACYJNA TESA PVC IZOLACJA 10M CZARNA.
10. PÓŁOSIE DAEWOO NUBIRA 1 2.0 16V AUTOMAT.
11. FORD FIESTA DRZWI KOMPLETNE CHROM 2008-2009 MK7.
12. KIEROWNICA E-KLASA W211 CLS W219 SL W230 CLK W209.
13. VW LT 35 LT35 2004R.DRZWI TYLNE LEWE.
14. OGRZEWANIE POSTOJOWE DAF AIRTRONIC.
15. MAZDA 323 - ORYGINALNE LUSTERKO WEWNĘTRZNE.
16. MERCEDES 124 DRZWI LEWE PRZOD Z SZYBĄ -.
17. BMW E34 OSŁONA GŁOŚNIKA LEWA STUPKA.
18. BMW E34 PÓŁKA TYŁ Z ROLETĄ.
19. TAPICERKA BAGAŻNIKA BMW E34 COMBI.
20. PLASTIK BAGAŻNIKA BMW E34 SEDAN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz