Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

KOŁO DWUMASOWE A3 LEON OCTAVIA GOLF PASSAT TOURAN

1. WĄŻ VW GOLF V AUDI A3 2.0 TDI.
2. MAZDA 626 SILNICZEK WYCIERACZEK--.
3. DUCATO BOXER JUMPER-KOLEKTOR WYDECHOWY.
4. MOCOWANIE ZDERZAKA OPEL CORSA.
5. ROZRZĄD AUDI 100 80 A6 A8 2.6 2.8.
6. KOŁO DWUMASOWE A3 LEON OCTAVIA GOLF PASSAT TOURAN.
7. NAPINACZE - ZACZEPY PASÓW PRZÓD FORD KUGA.
8. PAS TYLNY MERCEDES 207 410.
9. HONDA ACCORD 2002 LIFT SZYBA TYLNA KLAPA SPOJLER.
10. NOWE ZIMOWE OPONY KUMHO KW19 185/55R15 185/5515.
11. LAGUNA II 2 HB CZESCI SKRAPLACZ KLIMATYZACJI KLIMY.
12. TYLNI TYŁ ZDERZAK SEAT AROSA.
13. MAZDA 626 '98 RURA.
14. PROFESJONALNY UKŁAD DOLOTOWY SUBARU IMPREZA 02-06.
15. LAND ROVER FREELANDER WĘŻE CHŁODNICY.
16. ZASILACZ - ŁADOWARKA NA USB - DC/2 X USB 5V.
17. ATRAPA BMW 7 E38.
18. MASKA MERCEDES C CLASSA W-204.
19. 302 PODUSZKA POWIETRZNA AIR BAG FIAT BRAVA MAREA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz