Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

AUDI A6 4F0 KOŁO PASOWE WAŁU 3.0 TDI BMK

1. AOTOMATYCZNA SKRZYNIA DO A KLASY W169 2.0 CDI.
2. VW POLO HB (94-99) - PRAWY REFLEKTOR HELLA.
3. DUCATO BOXER JUMPER LISTWA 2006-2010R..
4. MIGACZ PRZEDNI FORD SCORPIO.
5. ZDERZAK PRZOD TOYOTA AVENSIS 03-06 NOWY.
6. AUDI A6 4F0 KOŁO PASOWE WAŁU 3.0 TDI BMK.
7. ATRAPA GRILL GRIL VW GOLF V 5 1K0.
8. ĆWIARTKA TYŁ PRAWA BŁOTNIK OPEL ASTRA II KOMBI.
9. ORYG POKRĘTŁO REGULACJI FOTELA VW SHARAN ALHAMBRA.
10. SUPER AUTO POMPA PALIWA FORD ESCORT 16 16V ZETEC.
11. MAZDA 626 98-01 2,0 TD ŁAPA.
12. BELKA GÓRNA PASA PRZEDNIEGO MERCEDES VITO.
13. FORD FIESTA 02-05 ATRAPA GRILL.
14. ZDERZAK PRZOD TOYOTA AVENSIS 97-99 DOL DOLNY NOWY.
15. TOYOTA STARLET P9 1,3 16V PÓŁOŚ LEWA.
16. POMPA HAMULCOWA FIAT BRAVO BRAVA MAREA 1,9 TD.
17. SLUPKI ALUMINIOWE SRODKOWE SUBARU LEGACY 01R.
18. LAMPA TYLNA VOLVO 740 760.
19. ZWROTNICA LEWY PRZOD PIASTA PEUGEOT 406 ST 2,0 HDI.
20. PRZEPUSTNICA FIAT BRAVO 1.8 16V.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz