Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

SAAB 9-5 95 LISTWA WTRYSKOWA WTRYSKI 2003R 2,3.

1. SILNIK 1.5 DCI 60 TYS KM RENAULT CLIO SCENIC MEGAN.
2. BLOTNIK NOWY VW PASSAT B4 1994-1996 PRAWY WWA.
3. NADKOLE ANTYKOROZYJNE VW GOLF BORA.
4. OPEL VECTRA B PODNOŚNIK SZYBY ELEKTRYCZNY.
5. MG ZS ROVER 45 2.5 V6 2002R. SPRZĘGŁO.
6. TARCZE NAWIERCANE KIA CARNIVAL.
7. SAAB 9-5 95 LISTWA WTRYSKOWA WTRYSKI 2003R 2,3.
8. DRZWI PRAWE PRZEDNIE PRAWY PRZOD RENAULT LAGUNA I.
9. BŁOTNIK TYŁ LEWY/ĆWIARTKA NISSAN MICRA K11 3D.
10. LISTWA ZDERZAKA VW BOGA.
11. SKRZYNIA LADUNKOWA MAN,MERCEDES ,ALUMINIOWE BURTY.
12. MERCEDES SPRINTER CDI TYLNY MOST ABS WWA.
13. ŚWIECE ZAPŁONOWE PAL 18F-5 - POLONEZ TRABANT.
14. PRÓG TOYOTA CARINA II.
15. ALTERNATOR OPEL VECTRA C Z1.8 XE .2.0.
16. WĘŻYK PRZEWÓD HAMULCOWY FORD EXPLORER RANGER.
17. ZESTAW FILTRÓW MANN AUDI A3 PO 2003 1.9TDI 105KM.
18. DUCATO BOXER JUMPER LISTWA 2006-2010R..
19. HYUNDAI I10 SILNIK 1,1 NA CZESCI.
20. TOYOTA STARLET P9 1,3 16V PÓŁOŚ PRAWA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz