Przy zamku centralnym pneumatycznym, aby wszystko działało poprawnie musi być odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli jest zbyt niskie to przełączniki w siłownikach nie przełączają się całkowicie i nie podają impulsu na pompę. Jedną z przyczyn może być np.  nieszczelny siłownik albo nieszczelność na przelotce drzwi. 

 W zamku są także krańcówki od centralnego otwierania oraz zamykania. Czasami zdarzają się tam zimne luty lub uszkadza się blaszka sprężysta w mikrostykach zamka i podczas drgań załącza się sama.

MERCEDES E KLASA W210 NAGRZEWNICA KLIMATYZACJI.

1. CITROEN XSANTIA 1996 ROK MECHANIZM SZYBY LT.
2. SRUBA POKRYWY ZAWOROW DAEWOO TICO 802133.
3. FORD FOCUS II C-MAX WAKU POMPA VAKU 1.8 TDCI.
4. MERCEDES W220 3.2 BENZYNA CHLODNICZKA OLEJU.
5. ACCEIERA B 185/55R15 1 SZTUKA.
6. KOLO PASOWE VOLVO 850 2.3 TURBO.
7. KRAMEX MERCEDES W220 3,2 CDI POMPA WSPOMAGANIA.
8. FOTEL KIEROWCY RENAULT TRAFIC 2003R.
9. LAMPY TYLNE AUDI A6 SEDAN LIFT.
10. ZDERZAK PRZÓD RENAULT LAGUNA 3 III.
11. BMW 3 E90 E91 ZDERZAK PRZEDNI PRZÓD ORYGINAŁ.
12. MAGLOWNICA GOLF 4 UŻYWANE.
13. 6880 FELGI ALU '15 4X100 MITSUBISHI NISSAN OPEL.
14. MERCEDES E KLASA W210 NAGRZEWNICA KLIMATYZACJI.
15. RENAULT MEGANE DRĄŻEK ZMIANY BIEGÓW.
16. VW GOLF IV 4 1J PRAWY REFLEKTOR LAMPA ZAMIENNIK.
17. SZYBA PRZEDNIA + CZUJNIK AUDI A6 4F0 2005.
18. BELKA TYL TYLNA MERCEDES W 211 W211 SEDAN.
19. MOTO FORD FIESTA 1,8 1.8 DIESEL 98 SANKI.
20. PRZEŁĄCZNIK WYCIERACZEK MERCEDES 124 E KLASA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz